Det här värmer mitt gamla hockeyhjärta. Nybro-klacken snodde ihop en hälsning under tiden ambulansen var på plats. En jättestjärna till dom.
Motsatsen visade sig finnas i Norge, av alla ställen. Stavanger-publiken buade ut Hugo Gustafsson när han leddes av isen efter en våldsam huvudtackling. Idoiter!!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Motsatsen visade sig finnas i Norge, av alla ställen. Stavanger-publiken buade ut Hugo Gustafsson när han leddes av isen efter en våldsam huvudtackling.
Idoiter!!!