angeroath: "På årsmötet svarade Kapanen ”Lundmark” på frågan om det var någon i årets trupp som är ett resultat av scouterna vi hade ifjol. Sen om det var finländaren eller Hedström som snappade upp honom vet jag inte men han ska vara välscoutad iaf :) "
All respekt till den av de två eller de båda tillsammans.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"På årsmötet svarade Kapanen ”Lundmark” på frågan om det var någon i årets trupp som är ett resultat av scouterna vi hade ifjol. Sen om det var finländaren eller Hedström som snappade upp honom vet jag inte men han ska vara välscoutad iaf :)
"
All respekt till den av de två eller de båda tillsammans.