Andersson: Örebro får däremot ett betyg som bedömaren tror har goda chanser att förbättras snabbt så länge de reder ut den här säsongen. Hos oss ser man inte många ljuspunkter utan konstaterar väl krasst att vi kommer ha väldigt svårt att kunna konkurrera på SHL-nivå över tid. Vi är verkligen den fula lilla ankungen, humlan som flyger. Ingen utanför Timrå tror på en framtid i finrummet för oss
Inlägg: 2738290
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det är väl den krassa sanningen om vi inte gör nått åt att förbättra arenan på sikt.
Med fler loger etc.
Men det hamnar ju också på kommunens bord som äger arenan.
Med fler loger etc.
Men det hamnar ju också på kommunens bord som äger arenan.
+ 2