Zäta75: fasen vad jag önskar att det blir så. Men magkänslan säger att han blir kvar i Montreal . Hoppas min känsla luras bara 😉
Inlägg: 2738342
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Annaaa: nån mer än jag som börjar bli less på expressens sensationsjournalistik kring Kapanen?
"Kapanen gör succe - Timrå riskerar förlora stjärnan" och efter Laines skada blev det "mardröm för Timrå". Ett jävla avbräck om han stannar i NHL blir det men vi såg ju igår att det finns star power i laget. Får vi bara ut allt kunnande bland forwards så står vi oss nog rätt bra ändå. Om inte Kapanen återvänder kanske man borde lägga pengarna på en back istället.
"Kapanen gör succe - Timrå riskerar förlora stjärnan" och efter Laines skada blev det "mardröm för Timrå". Ett jävla avbräck om han stannar i NHL blir det men vi såg ju igår att det finns star power i laget. Får vi bara ut allt kunnande bland forwards så står vi oss nog rätt bra ändå. Om inte Kapanen återvänder kanske man borde lägga pengarna på en back istället.
+ 9