{469}: Oroa er inte grabbar. Kapanen kommer tillbaka till Timrå. Vi får besked redan på tisdag. Sedan är det bara ut och jaga en back för det behöver vi mest.
Ser ljust på framtiden efter gårdagens match och att vi dessutom mest troligt förstärker mef Kapanen på det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ser ljust på framtiden efter gårdagens match och att vi dessutom mest troligt förstärker mef Kapanen på det.