1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2738434

Sv: Apropå nånting...
Rox1:Det är helt korrekt, så det funkar. Det är ju inte så att hans ass inte räknas bara för att Dahlén och EP väggspelar mellan varandra.

Om det hade varit så, då hade ju inte heller Wedda haft ett andra ass på Hållanders 1-0 tex.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8179}: Jag kanske har fel, men i min värld så är ett andra assist den assist som spelar fram den som passar till målskytten. Vilket i det här fallet är målskytten själv, och isåfall upphäver Svenssons passningspoäng. I Wedins fall så blir det ju rätt eftersom det ändå är hans skott som är anledningen till målet, men jag förstår liknelsen.

Sv: Apropå nånting...
Tror ni varenda sittplats till Modo på lördag är helt slut som det står? Eller gör Timrå som vanligt och släpper upp de sista platserna närmare helgen?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.