DenRöda: Precis. Vi gjorde dessutom överlag en bra bortamatch mot Luleå. Där vi förvisso var naiva i första bytet men sedan var det bättre laget totalt i 2 perioder. Innan vi fick lite pyspunka i 3:e.
{469}: Nu har jag lyssnat och visst, Sanny sågar Timrå men jag tycker han gör det korrekt, för det var matchen mot Färjestad han kritiserar. Kallar det för det värsta taktiska misstaget han sett då Timrå pressade när Färjestad hade burskydd och blev överspelade. Jag tycker han har en poäng. I matchen mot Rögle visade vi en mer återhållen press som blev vägvinnande.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.