{469}: Timrå har gjort tre mål i PP så här långt och ligger sexa i SHL på det och på procentmässigt. 21,43 procent av de numerära överlägena har förvaltats. Boxplaymässigt är bara Färjestad bättre. TIK har släppt in en puck och hållit tätt till 88,89%
Vet att det är tidigt efter 4 matcher. Men specialteams har fungerat mycket bra och mycket bättre än förra året hittills. Detta är viktigt.
Zäta75: Hoppas det håller i sig. Har för mig vi öppnade även förra säsongen rätt starkt med bra PP statistik. För att tappa det helt ju längre det gick och när lagen läst sönder oss.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vet att det är tidigt efter 4 matcher. Men specialteams har fungerat mycket bra och mycket bättre än förra året hittills. Detta är viktigt.