OlliJanne: inte flera års tid kanske. Men förra säsongen stod ut, helt klart.
Första säsongen med Ante ensam vid rodret(med kvarten mot Örebro), där har jag snarare minne av att vi var väldigt effektiva genom säsongen. Men att känslan av "offensivhockey" lös med sin frånvaro.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Första säsongen med Ante ensam vid rodret(med kvarten mot Örebro), där har jag snarare minne av att vi var väldigt effektiva genom säsongen. Men att känslan av "offensivhockey" lös med sin frånvaro.