Kulltorp: Rindell ratad i Leksand. Tror att han skulle passa vårt spel i år rätt bra. Men utan självförtroende nu och vill vi verkligen ta tillbaka honom så snabbt? Brukar ej ske. Rundblad? Nja knappast att vi värvar ifrån Modo nu. Juolevi har spelat här tidigare och skulle snabbt komma in i systemet. Men lär bli svår att lösa ut mitt under säsongen. Någon back som inte klarar NHL spel i campen och hellre spelar här än i AHL?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.