{297}: Hur ska vi få han att följa ett spelsystem som kräver ganska mycket av personen. Med sina utflykter, dålig i egen zon, spelar även på små marginaler.
TIK_TIK: Såg du Pilö i Oskarshamn? Kan Jokinen få ordning på Pilö så tror jag säkert han kan få ordning på Rindell.
Det var ingen önskelista till tomten som jag toppade med Rindell utan man får väl göra en nykter värdering av vad som finns på marknaden och hur mycket det får kosta. Där tror jag det finns en potentiell uppsida med Rindell om Leksand fortsätter att betala delar av hans lön.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.