Andersson: Vevar 4-0 målet från ikväll igen och igen. Larmi av många ansedd som en av SHLs bästa målvakter om inte den bäste blir totalt bortfintad på läktaren av Dahlen och Mr Ånge kan stå sopren och lägga in den i öppen kasse med hur mycket tid som helst på sig medans Larmi ligger och simmar med näsan i isen
Bättre blir det inte!
Dahlen leder förövrigt assistligan i SHL nu.
Detta blev en riktigt fin hockeykväll timråvänner!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.