BaraTikare: Blir ju dock inget frigörande av pengar i detta läge. Saxat från Madhawk på Twitter.
"Först, svintråkigt med en så långvarig skada. Sedan, Timrå behöver förstås agera. Men vad räcker plånboken till? Tre månader är exakt de 90 dagarna man måste stå för själv till stora delar. En Rindell? Dyrt. En Krogdahl? Mer rimligt, men håller han?"
Vilket vill säga att Kapanen lär få gambla med att lägga pengar på back och börja övertalning deluxe med sin lille son att komma hem från Montreal.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.