1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2741548

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2024-10-03
{469}: Jag håller med i allt du säger men jag har tolkat det från Montreals håll att dom förväntar sig toppspeltid på Kapanen om dom skickar tillbaka honom. Det kan endera bli skitbra eller så blir det problematiskt om han visar sig inte vara bästa spelare i tex. PP och andra spelformer där han fått löfte om speltid.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2024-10-03
{297}: "Det kan endera bli skitbra eller så blir det problematiskt om han visar sig inte vara bästa spelare i tex. PP och andra spelformer där han fått löfte om speltid."

Där är jag inte orolig efter att ha sett alla försäsongsmatcher med han både i NHL och SHL, han kommer vara riktigt bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.