1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2741596

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2024-10-03
Öndulat: Måste ju finnas något annat på marknaden som passar oss bättre än 2 jävligt dyra grabbar som inte är så mkt bang for the buck.

Bättre att försöka hitta en gubbe som passar vårt typ av spel och som inte kostar en njure, en ekonomisk härdsmälta och kräftgång i HA :D

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2024-10-03
Ida gå alla mina tankar till Pilen!😔
Hann va på gång....
Nä dags för Kappan å Jokki att skroll över marknaden å finn en ny bakk å ev en ny fw om int OK komm hem!!
Ja hoppas att dä runni Lik lätt I era strupuslingar som i min å Alarmis kasse inatt 🎉🎉🎉🥳🥳🥳
Nu ladd vi tusen tä Modoliderna komm tä EON imorgon kväll å bli uppsmiskade 💪💪💪
Alleman tä Bolage dä öppna snart 🎊🎊🎊
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1727032617784_0.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.