1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2741688

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2024-10-03
Rico01: det där var riktigt fint formulerat av Adam.

Vi har haft streakar med bra spel tidigare säsonger med men det här var riktigt fint skrivet!

Hoppas det smittar. Timrå behöver fina rubriker som hjälper till att presentera laget för framtiden.

Defensiven förtjänar det och siffrorna stöttar de fina orden.

På det gör vi bra med mål framåt och snygga sådana med!

Häng i nu Timrå! Fortsätt gå till jobbet på detta vis!

Som ett LAG, integritet, kamp o glädje!

(Adam har lagt undan Lakers kleenexarna och vasselinet, my bad)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.