jhnd91: Du får ha överseende med att jag vill lite för mycket ibland. Vill så gärna att vårt kära Timrå IK ska ta SM guld. Och ibland blir då min vilja lite större än vad som är rimligt. Jag inser också att vi inte kommer att få in någon superback. även om jag skulle önska det såklart.
Ska försöka att vara lite mer realistisk i vissa av mina inlägg framöver.
Men så jäkla bra känns det nu ändå för laget. Allt känns bra förutom skadan på Pilö.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ska försöka att vara lite mer realistisk i vissa av mina inlägg framöver.
Men så jäkla bra känns det nu ändå för laget. Allt känns bra förutom skadan på Pilö.