1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2742011

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Rip Kirby: Ja, nu sitter man ju mest med förra säsongens derbyn i åtanke med. Vilket kanske inte säger mycket i slutändan. Innan dess hade vi rejält övertag på Modo de senaste säsongerna innan dess.

Jokinen kommer få uppleva nått helt annat gällande publik tryck, det är ett som är sant. Hoppas spelarna svarar upp bra på det med. Då blir det en mysig afton. 😍

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
{469}: Tror farhågan idag är att spelarna vill för mycket och tappar huvudet. Spelar vi som mot Växjö har inte modo skuggan av en chans.
Men vi får se.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.