Dagens handväska måste ju gå till den här Övikstjommen som åker på Johansson, sekunden senare lägger han sig ner på isen själv. Åker man på mv kan man ju iaf stå upp för sig själv... Patetiskt, nej istället ställer man sig i Tv och yrkar på 2a på JJ
+ 6