Kerstin_k: "Det som känns tryggt är att spelstilen bygger på hårt jobb, skridskoåkning och tydligt spelsystem. "
Det som jag blir mest imponerad av är att vi har så EXTREMT bra tajming på när vi ska köra "in your face hockey" och inte, extremt bra avvägning där beroende på hur matcherna ser ut. Ruggigt bra coachat.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det som jag blir mest imponerad av är att vi har så EXTREMT bra tajming på när vi ska köra "in your face hockey" och inte, extremt bra avvägning där beroende på hur matcherna ser ut. Ruggigt bra coachat.