+ 2
Inlägg: 2745204
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Han kallas givetsvis tillbaka om det blir skador. Just nu har vi 4 centrar som är bättre.
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Utan att veta säkert, så tror jag att Värmhed kan kallas tillbaka den dagen han behövs om skador skulle uppstå. Brukar vara så iaf när man lånar ut spelare neråt i seriesystemet.
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: klokt! Han behöver matchtid! Sedan så kan dom ta tillbaka honom om behov uppstår!
+ 3
Lite oväntat då Värmhed setts som en stabil 4:e center och med hans utlåning blir vi ytterligare försvagade på centersidan och ännu mer känsliga för skador på den positionen.
Tror inte att man har en ny center på gång utan man avvaktar Kapanen i Montreal.