1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614752 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2745563

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2024-10-10
Kerstin_k: Ingen förstaperiod man kommer minnas framöver. Men får känslan att Jokinens mantra efter lite halvdåliga inledningar av bortamatcherna innan varit.
Defend, defend, defend.

Det gjorde vi ju till det var 2 sek kvar med bravur.
Nu har vi skakat av oss bussturen.
Bara framåt som gäller nu!

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2024-10-10
{469}: Man måste ju våga spela ut på bortaplan också, det blir lite för mycket ”defend” mot ett LHC som bjuder på rätt mycket i markeringsspelet men får alldeles för mycket tid att andas för att Jokinen stängt av forecheckingen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.