Sanyet: Varit en del "kaos" i klubben med kapten, VD, bäste backen, dyraste snipern och överlag dåligt spel. Borde jämna ut sig med tanke på spelarbudgeten MoDo har. Imponerad av er start i SHL. Kul för den nye tränaren att det kuggar i.
+ 1