{469}: som Myrenberg spelade i torsdags trodde jag han var deras 1a målis. Jag har ju noll koll nu för tiden. Hoppas Juel är spelsugen för vi har inte råd att bjuda på något ikväll
OlliJanne: Ja precis. Mycket går att säga om målvaktssituationen senaste åren.
Men Juel är absout inte en dåkig målis. Snarare så kan han utmana Johansson när han är i ett stim. Det visade han om inte annat i Oskarshamn, i ett försvar som släppte hutlöst med chanser bakåt.
Dock så tycker jag Juel bör få chansen att stå nästa match med om han gör en bra match idag!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.