Kanske gammalt, men enligt Sportexpressen säger O.Jokinen att skadan kanske inte är så allvarlig. Spel kanske till veckan. Vad nu han vet, och vad det är värt?
Nisse på Mon or: Expressen: ”Huvudtränaren Olli Jokinen var något mer positiv kring Dahléns status. Jag tror han kan vara okej redan nästa vecka. Hade det varit upp till honom själv kanske han hade spelat redan i dag, säger Jokinen. Så han har inte brutit benet eller något? Nej, inget sådant, säger Timråtränaren.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer