Lomond: "Sett det nu och tycker det är hårt att han inte får ass."
Han bryter ett pass i egen zon som hade blivit ett bra läge för backskott, driver som ett djur upp och "krossar" Pelikka, får fram pucken till Lander, han borde ha 2 ass.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han bryter ett pass i egen zon som hade blivit ett bra läge för backskott, driver som ett djur upp och "krossar" Pelikka, får fram pucken till Lander, han borde ha 2 ass.