{8179}: Vi är mer van att käka biteline buffé så vi blir inte så däsna av det. Eller så är det att vi kanske tar mer ifrån salladsbuffén och klarar av att vara återhållsam på pizzan ;)
On topic, det har väl lite och göra med vad man vill bygga för kultur i sitt lag tänker jag. Vill man framåt eller är man nöjd med att hanka sig kvar i SHL?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
On topic, det har väl lite och göra med vad man vill bygga för kultur i sitt lag tänker jag. Vill man framåt eller är man nöjd med att hanka sig kvar i SHL?