+ 4
Inlägg: 2756221
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: han gör det bra med puck! Men det är tur att han spelar med Didrik för han är lite för lätt defensivt. Men Lander!! Vilken jävla oxe!!!
+ 7
Fast å andra sidan så är väl detta bra för Jokinen och Kimmo. Om Gustafsson gör det bra, så visar det ju på att det går att hitta "outvecklat" som passar in i systemet.
Viggo har ju inte ens tagit en plats hos HV. Så då borde det ju finnas likvärdiga backar att hitta till vettig peng under säsongen..