1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2757682

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jag håller med! Ifjol tog dom många poäng tack vare att målvakten stod på huvve. Men iår? Dom har en tränare som inte kan sätta ett försvarsspel, en sportchef som inte kan scouta och spelare som inte verkar trivas! Såg Oskar mot löven, och det var bara Kruse jag kände igen från ifjol, men dom var bra, visserligen i HA, men dom visste vad dom skulle göra både defensivt och offensivt! Nä Modo borde ha fått ihop det bättre den här säsongen!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Skulle vilja lägga till att de tog en hel del poäng på ren underskattning förra året, samt gruppdynamiken som nykomlingar; "Vi mot SHL 💪". Att som ledare och SC inte ha den insikten utan så gravt felvärdera lagbygget inför år 2 är anmärkningsvärt. Jag håller med de Modosupportrar som kritiserar Gradin för han har misslyckats kapitalt. Det är verkligen ett allsvenskt lag han har ställt på isen och det funkar icke två år i rad

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.