1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2757699

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nu är jag ingen Modohatare i paritet med Kulltorp och andra härinne. Jag är inte uppvuxen med Modo som naturlig derbymotståndare och kan inte riktigt uppbåda det hatet. För mig finns inte något "äkta" derby sedan nån gång på 90-talet när vi gasade ifrån bobbarna. Det är ett lag jag på riktigt hatar. Med det sagt hoppas jag att Modo håller sig kvar, särskilt om Löven går upp. För så mycket känner jag att det är extra roliga matcher mot dem

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jag är inte heller någon Modo hatare, mycket publik och korta resor. Tyvärr så tror jag inte att dom fixar det här, och sedan kommer det bli en låång ökenvandring i HA!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Drömde om Olli Jokinen inatt. Att han blivit så arg på spelarnas prestation igår så han rakade av håret och muschtashen samt sa upp sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.