Såg pk:n efter Modomatchen nu. Googla "uppgivenhet" och Karlin kommer upp. Maken till hängskalle, taskigt minspel och losermentalitet var det länge sedan jag såg. Och det dessutom från huvudtränaren. Att inte röster för hans avgång dominerar bland Modos supportrar är fan ett mysterium. De måste vara värre förblindade av historien än jag kunnat ana. Karlin ska naturligtvis inte träna ett lag på den här nivån
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.