Kattgubben: Ja håller med! Det är lika med spelare i målgården och dom här avvinkningarna på icing! Hockey ska inte vara en bedömningsport! Det är för godtyckligt, och i längden så är det domarkåren som förlorar på sånt här.
Tom Topp: helt klart, snart har vi väl AI-botar som ersätter dem i vilket fall. :P Kan föreställa mig hur folk börjar skälla på utvecklarna och algoritmerna då iofs:P
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...