Kattgubben: Ja håller med! Det är lika med spelare i målgården och dom här avvinkningarna på icing! Hockey ska inte vara en bedömningsport! Det är för godtyckligt, och i längden så är det domarkåren som förlorar på sånt här.
Tom Topp: helt klart, snart har vi väl AI-botar som ersätter dem i vilket fall. :P Kan föreställa mig hur folk börjar skälla på utvecklarna och algoritmerna då iofs:P
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer