Det jag undrar : Får man isåfall sparka pucken mot mål och sista centimetrarna puttar man till med klubban ? Verkar ju va så dom dömde igår , men är det inte spark ändå ?
Inlägg: 2757899
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: som sagt. Sparka och sedan knacka är het ok.
Bilderna visade tydligt igår att klubban inte påverkar puckens energi dock. Salo bommade. I intervjun säger han att den kan ha tagit på klubban men han vet inte…
Situationsrummet sa att det var ok.
Bilderna visade tydligt igår att klubban inte påverkar puckens energi dock. Salo bommade. I intervjun säger han att den kan ha tagit på klubban men han vet inte…
Situationsrummet sa att det var ok.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Nej, om klubban är det sista som rör pucken innan den går i mål är det mål.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jag tycker Holm är lika bra att döma som clownsson var. Samma inställning mot Timrå.
+ 1