+ 2
Inlägg: 2757946
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: fast nu vann ju Brynäs och vi förlorade! Nä det känns som att Timrå borde vara mer motiverade! Och att Ollie kommer att trycka på vårat dåliga bortafacit! Jag är försiktigt optimistisk!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{469}: Måste lyfta fram Olli här igen, länge sedan (om någonsin) jag känt mig så trygg med att tränaren åtminstone kommer ge laget helt rätt förutsättningar mentalt inför uppgiften. Pk:n igår efter matchen var, som vanligt, bulls eye. Han säger exakt rätt saker, både i matchanalyserna och när det kommer till känslan i laget. Som exempel lyfter jag hans kommentar om att det nästan var till vår nackdel att vi fick 2 mål så pass lätt inledningsvis. Det var i princip ordagrant vad jag sa till gubben bredvid på Västra stå när miffona gjorde 2-2
+ 10
Det kommer krävas att grabbarna är 100 procent påkopplade. Jag hoppas ju innerligt att jag har fel. Men vårat lite halvkrackliga bortaspel och ett Brynäs som lär vilja studsa tillbaks gör att känslorna är sådär inför imorgon som sagt.