1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2757946

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jo, sen så lär Timrågänget inte underskatta Brynäs lika mycket som de gjorde mot Malmö. Det finns inga lätta lag i SHL(läs ej Modo,de har ju snarare ett bra HA lag pappret)

Det kommer krävas att grabbarna är 100 procent påkopplade. Jag hoppas ju innerligt att jag har fel. Men vårat lite halvkrackliga bortaspel och ett Brynäs som lär vilja studsa tillbaks gör att känslorna är sådär inför imorgon som sagt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: fast nu vann ju Brynäs och vi förlorade! Nä det känns som att Timrå borde vara mer motiverade! Och att Ollie kommer att trycka på vårat dåliga bortafacit! Jag är försiktigt optimistisk!

Sv: Apropå nånting...
{469}: Måste lyfta fram Olli här igen, länge sedan (om någonsin) jag känt mig så trygg med att tränaren åtminstone kommer ge laget helt rätt förutsättningar mentalt inför uppgiften. Pk:n igår efter matchen var, som vanligt, bulls eye. Han säger exakt rätt saker, både i matchanalyserna och när det kommer till känslan i laget. Som exempel lyfter jag hans kommentar om att det nästan var till vår nackdel att vi fick 2 mål så pass lätt inledningsvis. Det var i princip ordagrant vad jag sa till gubben bredvid på Västra stå när miffona gjorde 2-2

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer