1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2757952

Sv: Apropå nånting...
{469}: fast nu vann ju Brynäs och vi förlorade! Nä det känns som att Timrå borde vara mer motiverade! Och att Ollie kommer att trycka på vårat dåliga bortafacit! Jag är försiktigt optimistisk!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Brynäs kommer närmare och närmare en förlust. 5 raka vinter har dom nu. Imponerade inte igår tydligen. Vill ändå tro att vi har en väldigt bra chans.

Sv: Apropå nånting...
Det hela är väldigt enkelt, för två veckor sedan var jag på svensexa och missade därmed matchen mot Skellefteå som beskrivits som ”det bästa Timrå presterat NÅGONSIN” imorgon äger bröllopet rum så räkna med att Timrå gör ”Det bästa något hockeylag någonsin presterat”.
0-15 är därmed mitt tips, bara att lasta lönen på närmsta spelbolag!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer