Ahpl: Blir tydligt att det finns en del spelare i Timrå som har det tufft mot så här pass bra motstånd.
Hänger inte riktigt med och tar dumma beslut. Vilket sätter laget i skiten och en utvisning kommer som ett brev på posten. Nu hade man exempelvis möjlighet att rensa pucken, istället vänder man in i banan och försöker dribbla.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hänger inte riktigt med och tar dumma beslut. Vilket sätter laget i skiten och en utvisning kommer som ett brev på posten. Nu hade man exempelvis möjlighet att rensa pucken, istället vänder man in i banan och försöker dribbla.