+ 5
Inlägg: 2761788
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-10-29
En stor anledning till förlust är bortdömningen av 2-0, en makalös bortdömning, satte vattnet i halsen när jag såg att de signalerade bortdömt. Efter det visste ju egentligen alla vad det skulle bli för match och resultat. Det är en skandal för hockeyn och jag HATAR Färjestad.
+ 7
Laget spelade bra fram till skadorna. Sedan har det gått utför.
Framförallt tycker jag de bara dumpar puck och jagar istället för att komma med fart och spela sig in i zon.