Zäta75: "Tömma oss fullständig" låter lovande. Kan möjligen bli något mer åt 'in your face' och skelleftematchen hållet. Hoppas på att dom har krafter kvar
Torparen: Ja det är väl alltid nått, men andra laget kommer såklart också ge allt de har innan uppehållet. Nä jag tror på torsk igen. De kämpade bra igår men det finns ingen trygghet kvar i spelet som för några veckor sedan. Ser väldigt förvirrat ut i spelet. Hockey är en skitsport ibland.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.