Joslan00: Börjar väl bli tydligt att Liiga direkt till NHL var ett för stort steg. Problemet är att ingen verkar förstå hur Martin St. Louis egentligen resonerar runt laget. Han kan hålla kvar Kapanen bara för att jävlas med sina belackare.
Joslan00: Hoppas han inte stannar för länge och tappar självförtroendet helt bara, om han nu skall tillbaks till Timrå. Såg att Heineman fått gått upp i förstakedjan dessutom. Och Kapanen kvar i 4:e kedjan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer