1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2764055

Sv: Apropå nånting...
Joslan00: Börjar väl bli tydligt att Liiga direkt till NHL var ett för stort steg. Problemet är att ingen verkar förstå hur Martin St. Louis egentligen resonerar runt laget. Han kan hålla kvar Kapanen bara för att jävlas med sina belackare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Hade de velat haft kvar honom i laget för dom ser att han bara behöver speltid för att hans talang som börja leverera så hade de redan meddelat Timrå detta. Att de inte meddelat detta tolkar jag som att de inte har för avsikt att behålla honom. Just nu ytfyllnad och spelerfarenhet för framtida ev. plats i laget.
Självklart meddelar de inte Timrå eller Oliver själv att detta är planen. De vill ju inte ta bort hans kampvilja om att ta plats.
Nä jag tror Oliver snart kommer tillbaka till Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer