EXPLORERSMÅLAND: Men va i Hälsingland är det för statistik du viftar mä Smålan ? Hade vi 23p för 4 omgångar sedan? Å nu har vi 21p...
Helvetzia, om mina skrala "Hej Matematik"-kunskaper inte är helt utdaterade så betyder det att vi mycket väl kan stå med approximativt 3p efter 52 omgångar.. Alltså helt baserat på statistik då... men man har ju gjort sina 6 år på byrån(SCB) så viss uppbackning till dessa siffror har man ju.... ..räcker 3p till kval?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hade vi 23p för 4 omgångar sedan?
Å nu har vi 21p...
Helvetzia, om mina skrala "Hej Matematik"-kunskaper inte är helt utdaterade så betyder det att vi mycket väl kan stå med approximativt 3p efter 52 omgångar..
Alltså helt baserat på statistik då... men man har ju gjort sina 6 år på byrån(SCB) så viss uppbackning till dessa siffror har man ju....
..räcker 3p till kval?