Brian Wilde på Twitter om frågan hur Montreal ser pä Oliver K. Om de behåller honom för 4e linan eller om det skickar över honom till Timrå?
"No one is talking about his return to you. However, he probably could use a little more time there I think." Edit: "You hope for his return right ? I wouldn’t give up on that. It’s not like he is lighting it up here."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"No one is talking about his return to you. However, he probably could use a little more time there I think."
Edit:
"You hope for his return right ? I wouldn’t give up on that. It’s not like he is lighting it up here."