Villervalla: Kul att Juel får chansen igen. När fick han stå två i rad senast? Kan dock inte förstå varför man inte splittar på Svensson och Gustafsson. Det är som en cocktail för att släppa in mål.
Läktarproffset: Svensson och Gustafsson skall INTE spela ihop har sagt det länge. Förstår inte alls varför man inte går tillbaka till samma backpar som när vi spelade ut Skellefteå för ett tag sedan. Fast då var Gustafsson inte med
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.