Kattgubben: Eller hur. Vinge på sin fucking höjd i tredjelinan.
Inlägg: 2766996
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Med Kapanen i laget och en tvåvägsback som verkar vara på väg in blir iaf jag och tror även klubben missnöjd om vi inte kommer topp 6 i år. Om vi slipper fler långtidsskadot på tongivande spelare dvs
+ 5