Pyrret: P4 skulle prata om Modo (som vanligt) i morse på radion. Men då svarade den andra radioprataren, ä nu pratar vi om nått annat å sedan spelade dom musik i stället 😅
Jävla siiitmatch igår sa Pekka mä flarra i mun!!! Nä CJ skrek på Webbradion att EP näta in 3-2 då lyft take i hemmabaren!! Nu hopp vi på bäddre morgon på Leksann!! Hållanner in å OK å Nykänen lit varm i kläderna!! Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar så ladd vi tusen å jag musen ikväll 🥳🥳🥳 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer