1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2770311

Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Jävla siiitmatch igår sa Pekka mä flarra i mun!!!
Nä CJ skrek på Webbradion att EP näta in 3-2 då lyft take i hemmabaren!!
Nu hopp vi på bäddre morgon på Leksann!!
Hållanner in å OK å Nykänen lit varm i kläderna!!
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar så ladd vi tusen å jag musen ikväll 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1720522574763_0.jpg


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
EXPLORERSMÅLAND: apropå gårdagens match och drycker så skulle jag vilja jämföra en övertidsseger lite som en Zero läsk (eller groggvirke som du kallar det).
Dvs den är ganska trevlig men lämnar en liten besk eftersmak, medan en 3 poängare smakar lika gott som en vanlig hederlig sockerbomb läsk

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer