+ 3
Inlägg: 2772243
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Enig. Ser helst bara att Lundmark inte petas igen. Då får Eiser stå åt sidan och in med Boyce som 4:e center som sagt.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Den rena inspirationen och energin att komma till ett nytt lag och en mycket bättre liga kan nog räcka ett tag. Men precis som du säger, verkligheten gör sig påmind förr eller senare.
+ 2
Han började bra men nu har väl verkligheten kommit ikapp kanske.