bar mofftak: ja, man undrar faktiskt. Ibland tänker jag, som gammal gubbe man numera är, att allt som går via skridskon i mål borde dömas bort, samt att om det är fler än 2*5 skridskor (minus målvakt) på isen är det för många spelare....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ibland tänker jag, som gammal gubbe man numera är, att allt som går via skridskon i mål borde dömas bort, samt att om det är fler än 2*5 skridskor (minus målvakt) på isen är det för många spelare....
Bakåtsträvare är man...