+ 3
Inlägg: 2772365
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Brutalt hårt dömd utvisning för för många spelare på isen där för HV.
Jämnar väl ut sig för att dom körde med 8 gubbar på isen när de gjorde 1-2 mot oss sist.
Jämnar väl ut sig för att dom körde med 8 gubbar på isen när de gjorde 1-2 mot oss sist.
+ 4
De går bra i LULÄ