bar mofftak: Tror inte Abbott är missnöjd med att Carolina hörde av sig när dom gjorde det, bra timing där. Finns det någon sportchef och/eller tränare som kan rädda HV?
SuneMangs: Att gå ut med man sagt upp sig så långt i förväg är faktiskt lite märkligt. Kändes mest som ett sätt att fly sitt ansvar för vad som händer på isen. Han säkrade sin lön resten av säsongen, man kan inte gärna sparka någon som redan sagt upp sig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.